2021-04-07

ZARZĄDZENIE Nr 33/2021 BURMISTRZA WARTY z dnia 29 marca 2021 r. w sprawie sporządzenia i podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży w obrębie Ostrów Warcki

                                                                                                                     

ZARZĄDZENIE Nr 33/2021

BURMISTRZA WARTY

z dnia 29 marca 2021 r.

 

w sprawie sporządzenia i podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży w obrębie Ostrów Warcki

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.); art. 28, art. 35 ust. 1 i 2
i art. 37 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami  (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 ze zm.), Uchwały Nr LVI/314/18 Rady Gminy i Miasta
w Warcie z dnia 20 lutego 2018 roku w sprawie ustalania zasad zbywania, nabywania
i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony (Dz. U. z 2018 r. poz.1208 ze zm.) i wykonania Uchwały Nr XVII/191/2021 Rady Miejskiej w Warcie z dnia 26 marca 2021 roku w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Ostrowie Warckim;  Burmistrz Warty zarządza, co następuje:

 

§ 1. Przeznacza się do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomość gruntową niezabudowaną stanowiącą własność Gminy Warta, położoną
w Ostrowie Warckim – obręb 32; przeznaczoną na cele turystyki, sportu i wypoczynku, objętą wykazem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia, oznaczoną
w ewidencji gruntów jako działka nr: 1064/4 o pow. 1,5000 ha (KW SR1S/00042066/0),

 

§ 2. Wykaz, o którym mowa w § 1 podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Warcie przy ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1 na okres 21 dni, publikację na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Warcie  http://warta.bip.gov.pl (ogłoszenia) oraz informację o wywieszeniu wykazu ogłasza się w prasie lokalnej.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia  Nr 33/2021

                                                                                                   Burmistrza Warty

              z dnia 29 marca 2021 roku

                                                                                               

                                         

W Y K A Z

 

nieruchomości gruntowej niezabudowanej  położonej w obrębie  Ostrów Warcki,

przeznaczonej do sprzedaży w drodze ustnego przetargu nieograniczonego

 

  1. POŁOŻENIE NIERUCHOMOŚCI:  OSTRÓW WARCKI  – obręb 32, gmina Warta

 

  1. OZNACZENIE NIERUCHOMOŚCI:  nieruchomość gruntowa niezabudowana stanowiąca własność Gminy Warta, oznaczona jest w ewidencji gruntów jako działka nr: 1064/4 o pow. 1,5000 ha (KW SR1S/00042066/0),

 

  1. OPIS NIERUCHOMOŚCI:nieruchomość położona jest nad zbiornikiem Jeziorsko na terenach rekreacyjno–letniskowych, w sąsiedztwie przystani jachtowej, urządzonego pola namiotowego
    i karawaningowego z zapleczem socjalnym.Działka posiada dojazd do drogi publicznej gminnej
    o nawierzchni asfaltowej poprzez urządzoną drogę dojazdową, w której wybudowana jest sieć kanalizacyjna i wodociągowa. Obecnie teren działek jest nieużytkowany, porośnięty trawą, częściowo zakrzaczony i zadrzewiony (tzw. samosiejki).

 

  1. PRZEZNACZENIE NIERUCHOMOŚCI: nieruchomość znajduje się w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym Uchwałą Nr XLVIII/254/17 Rady Gminy i Miasta
    w Warcie z dnia 29 sierpnia 2017 r. i przeznaczona jest na tereny obsługi sportu, turystyki i rekreacji

 

  1. SPOSÓB ZAGOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCI: przeznaczeniem podstawowym jest zabudowa służąca potrzebom obsługi turystyki i rekreacji zbiorowej tj. hoteli, pensjonatów, ośrodków wypoczynku zbiorowego, ośrodków szkoleniowo-konferencyjnych wraz z gastronomią, placów zabaw, parkingów, dojść i dojazdów a także obiektów i urządzeń infrastruktury technicznej; dopuszcza się budowę boisk sportowych, budynków gospodarczych, garażowych i wiat związanych z potrzebami funkcji podstawowej
    i dopuszczalnej.

 

  1. CENA  NIERUCHOMOŚCI (netto):
    • dz. nr 1064/4 o pow. 1,500 ha – 635 700,00 zł

Do ceny sprzedaży nieruchomości doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23%.

                            

DODATKOWE INFORMACJE:

 

- wykaz podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Warcie na okres 21 dni tj. od 02 kwietnia 2021 r. do  23 kwietnia  2021 r.

oraz publikację na stronie  internetowej Urzędu Miejskiego w Warcie http://warta.bip.gov.pl (ogłoszenia)

- informację o wywieszeniu wykazu podaje się w prasie lokalnej

- ogłoszenie o terminie i miejscu przetargu nastąpi nie wcześniej niż po upływie 6-ciu tygodni od wywieszenia niniejszego wykazu (tj. po 14 maja 2021 r.)

- szczegółowe informacje   można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Warcie pokój nr 2 lub telefonicznie –

  43  82 87 116.

 

 

 

Pierwszeństwo nabycia nieruchomości mają osoby fizyczne i prawne, wymienione w art. 34 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy
o gospodarce nieruchomościami, pod warunkiem złożenia wniosku w terminie sześciu tygodni licząc od daty wywieszenia niniejszego wykazu tj. do dnia  14maja 2021 r.

 

 

 

 

Sporządził: Bożena Krogulecka, tel. 43 82 87 116

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..