Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
URZĄD GMINY I MIASTA W WARCIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY  
Stanowisko
Dyrektor Żłobka Gminnego w Warcie - Opiekun/Opiekunka dziecięca w żłobku Gminnym w Warcie  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2018-11-20  
Data wygaśnięcia
2018-11-21  
Tagi
 
Województwo
ŁÓDZKIE  
Powiat
sieradzki  
Gmina
Warta
Miasto
Warta  
Ulica
rynek im. Władysława Stanisława Reymonta  
Numer budynku
1  

URZĄD GMINY I MIASTA W WARCIE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

Dyrektor Żłobka Gminnego w Warcie

 

w ramach projektu pn. „Tworzenie miejsc żłobkowych dla dzieci do lat 3 w Gminie Warta ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytetu X – Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Działania X.1 – Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020.

 

Miejsce pracy: Żłobek Gminny w Warcie

                        Warta, ul. Koźmińska 11

Wymiar etatu: ½ etatu

Ilość etatów:  1

Wymagania niezbędne:

  • Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem  art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t Dz. U. z 2016 r. Poz. 902 z późn. zm.)
  • Wykształcenie wyższe  i co najmniej trzyletnie doświadczenie  pracy z dziećmi lub co najmniej wykształcenie średnie i pięcioletnie doświadczenie pracy z dziećmi ( preferowane kwalifikacje:   pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, pedagoga opiekuńczo – wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego, lub ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza.
  • dobra znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania żłobka i przepisów prawa określających zadania realizowane przez żłobki będące jednostkami organizacyjnymi gmin, w tym w szczególności : ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, kodeks pracy , ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do ustaw
  • umiejętność organizacji pracy i kierowania praca zespołu, kreatywność
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • niekaralność  za inne przestępstwa umyślne, w tym na tle seksualnym
  • rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi
  • pełnia władzy rodzicielskiej obecnie i w przeszłości
  • wypełnienie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy tali obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd
  • nieposzlakowana opinia
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym
  • kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  • kandydat posiada umiejętność nawiązania kontaktu z małym dzieckiem,

 

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność   obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
  • odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, kreatywność , dyspozycyjność, odporność na stres , terminowość, wysoka kultura osobista
  • wiedza z zakresu psychologii rozwoju małego dziecka,
  • znajomość zagadnień z zakresu pedagogiki opiekuńczo–wychowawczej,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • organizowanie i nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania Żłobka, zgodnie z przepisami  prawa oraz obowiązującymi standardami
  •  zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno – wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka,
  • bieżący nadzór nad realizacja projektu (informowanie koordynatora projektu o zmianach  przy realizacji projektu)
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3  oraz statutu Żłobka Gminnego w Warcie
  • zapewnienie należytego stanu higieniczno-sanitarnego żłobka
  • realizacja planu finansowego Żłobka
  • wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnika służbowego nad zatrudnionymi pracownikami
  • prowadzenie spraw pracowniczych i administracyjnych jednostki
  • prowadzenie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień
  • zarządzanie mieniem Żłobka, odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie i właściwe użytkowanie
  • reprezentowanie Żłobka na zewnątrz
  • budowanie pozytywnego wizerunku jednostki i doskonalenie standardów opieki w Żłobku
  • wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla dyrektora przez przepisy prawa, uchwały Rady Gminy i Miasta  w Warcie, zarządzenia Burmistrza  Warty oraz  wynikających z postanowień statutu i regulaminu Żłobka.

 

Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca na stanowisku  urzędniczym w niepełnym  wymiarze czasu pracy.

Zatrudnienie na czas określony , z możliwością przedłużenia zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy – CV wraz z klauzulą “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb związanych z rekrutacją, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – podpisany czytelnie i własnoręcznie.
  2. List motywacyjny – podpisany czytelnie i własnoręcznie.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie( wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu gminy i Miasta Warta).
  4. Kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat pracuje
  5. Kserokopię dyplomów potwierdzających wykształcenie
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia i kwalifikacje
  7. Oświadczenie, że kserokopie załączonych do oferty dokumentów(jeżeli takie kserokopie zostały dołączone) są zgodne z oryginałami
  8. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy kierowniczym stanowisku urzędniczym
  9. Oświadczenie  o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  10. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  11. Oświadczenie  posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  12. Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona.
  13. Oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy ten obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
  14. Oświadczenie – rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
  15. Oświadczenie kandydata, że nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
  16. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie  o ochronie danych osobowych ( Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanej dalej RODO
  17. Oświadczenie o wyrażeniu zgody , w przypadku wyłonienia do zatrudnienia, na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku  z naborem, na czas realizacji umowy o pracę, zgodnie z RODO(wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy i Miasta Warta)

 

W Urzędzie Gminy i Miasta  Warta, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%

Na wyżej wymienione stanowisko poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i którzy posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

Gmina Warta  zapewnia, że żadna osoba przystępująca do naboru nie będzie traktowana w sposób odmienny (dyskryminowana) ze względu na swoją płeć, rasę, kolor skóry, orientację seksualną lub niepełnosprawność.

 

Zgłoszenia kandydatów po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów , nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy  dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata  albo biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego.

 

Termin i miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową, w zamkniętych kopertach, z podanym adresem zwrotnym, telefonem kontaktowym i z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy: Nabór na kierownicze  stanowisko urzędnicze: „Dyrektor Żłobka Gminnego w Wacie„  w terminie do dnia 20.11.2018 roku  do godz. 15.00, na adres: Urząd Gminy i Miasta Warta – Sekretariat , Rynek, ul. Wł. St. Reymonta, 98-290 Warta.

W przypadku nadesłania oferty za pomocą operatora pocztowego, o dacie jej złożenia decyduje data wpływu oferty do tut. Urzędu.

O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

Aplikacje, które wpłyną do  Urzędu po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy i Miasta Warta do dnia 22.11.2018 r.

Przed podjęciem zatrudnienia osoba zobowiązana będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności , wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed rozpoczęciem pracy.

 

 

Warta, dnia 08.11.2018 r.

 

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Warta

/-/ Jan Serafiński

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..