2017-05-25

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY PODINSPEKTOR DS. GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI

URZĄD GMINY I MIASTA W WARCIE

Z SIEDZIBĄ W WARCIE UL. RYNEK IM. WŁ.ST. REYMONTA 1

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

PODINSPEKTOR DS. GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI

........( 1 etat) ...........

1. Wymagania niezbędne:

1.     Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.                  o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902)

2.     Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3.     Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

4.     Legitymowanie się niekaralnością (osoba która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).

5.     Nieposzlakowana opinia.

6.     Wykształcenie wyższe

7.     Praktyczna umiejętność obsługi technicznej urządzeń biurowych i komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office, Excel) internet.

 

2.Wymagania dodatkowe:

1.     Umiejętność pracy w zespole.

2.     Doświadczenie w pracy: mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą               w administracji publicznej

3.     Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego,           o gospodarce nieruchomościami, o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi skarbu państwa,          o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo geodezyjnei kartograficzne, prawo wodne.

4.     Umiejętność sprawnej organizacji pracy, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność.

5.     Komunikatywność, samodzielność i kreatywność w działaniu.

3.W miesiącu kwietniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie,                 w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 6%.

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

·        prowadzenie i aktualizowanie alfabetycznego spisu nazw ulic i placów.

·        umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów.

·        oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.

·        prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości zgodnych z planem zagospodarowania przestrzennego oraz poza nim z wydawaniem decyzji włącznie.

·        prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości:

a)wydawanie postanowień o wszczęciu rozgraniczenia

b)wydawanie decyzji odmawiającej wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego,

c)wydawanie decyzji o umorzeniu postępowania rozgraniczeniowego,

d)przekazywanie z urzędu spraw sądowi w przypadku gdy nie został podpisany akt ugody          i nie ma podstaw do wydania decyzji zatwierdzającej przebieg granic.

·        prowadzenie przygotowawcze spraw z zakresu mienia komunalnego .

- przygotowywanie danych w celu sporządzenia kart inwentaryzacyjnych dla poszczególnych nieruchomości będących przedmiotem komunalizacji.

·        ustalanie i naliczanie opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości.

·        zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań.

·        rozpatrywanie i załatwianie interpelacji i wniosków radnych oraz skarg i wniosków interesantów.

·        opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości.

·        ujawnianie prawa własności w księgach wieczystych gruntów gminy i miasta.

·        współpraca z Komisją Rady Gminy i Miasta w zakresie powierzonych spraw.

·        inne prace zlecone przez Burmistrza, Z-cę Burmistrza, Sekretarza, Kierownika Wydziału.

5.Wymagane dokumenty:

·        list motywacyjny,

·        życiorys (CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej)

·        kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę,

·        kserokopia dowodu osobistego (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem)

·        kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)

·        kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.

·        oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie na ww. stanowisko nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego za umyślne przestępstwo skarbowe,

·        oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2014 r. poz.1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902)

·        oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

·        oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać                w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,

·        oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie w oparciu o skierowanie wydane przez Urząd Gminy i Miasta              w Warcie.

 

Zgłoszenia kandydatów po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Otwarcie złożonych aplikacji nastąpi dnia 09.06.2017 roku.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni indywidualnie: telefonicznie lub na podany adres poczty elektronicznej.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U                 z 2014, poz.1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu (pokój nr 8) lub przesłać                       w terminie do dnia09.06.2017 r. do godz.1200

pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Warcie

ul. Rynek im. St.Wł. Reymonta 1

98-290 Warta

 

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami"

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gimwarta.pl)oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w terminie do dnia 20.06.2017 r.

 

 

 

Warta, dnia 25.05.2017 r.

                                                             

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..