NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY PODINSPEKTOR DS. GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI
URZĄD GMINY I MIASTA W WARCIE
Z SIEDZIBĄ W WARCIE UL. RYNEK IM. WŁ.ST. REYMONTA 1
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PODINSPEKTOR DS. GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI
........( 1 etat) ...........
1. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902)
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
4. Legitymowanie się niekaralnością (osoba która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Wykształcenie wyższe
7. Praktyczna umiejętność obsługi technicznej urządzeń biurowych i komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office, Excel) internet.
2.Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność pracy w zespole.
2. Doświadczenie w pracy: mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z pracą w administracji publicznej
3. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, o gospodarce nieruchomościami, o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi skarbu państwa, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo geodezyjnei kartograficzne, prawo wodne.
4. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność.
5. Komunikatywność, samodzielność i kreatywność w działaniu.
3.W miesiącu kwietniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi 6%.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· prowadzenie i aktualizowanie alfabetycznego spisu nazw ulic i placów.
· umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów.
· oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.
· prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości zgodnych z planem zagospodarowania przestrzennego oraz poza nim z wydawaniem decyzji włącznie.
· prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości:
a)wydawanie postanowień o wszczęciu rozgraniczenia
b)wydawanie decyzji odmawiającej wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego,
c)wydawanie decyzji o umorzeniu postępowania rozgraniczeniowego,
d)przekazywanie z urzędu spraw sądowi w przypadku gdy nie został podpisany akt ugody i nie ma podstaw do wydania decyzji zatwierdzającej przebieg granic.
· prowadzenie przygotowawcze spraw z zakresu mienia komunalnego .
- przygotowywanie danych w celu sporządzenia kart inwentaryzacyjnych dla poszczególnych nieruchomości będących przedmiotem komunalizacji.
· ustalanie i naliczanie opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości.
· zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań.
· rozpatrywanie i załatwianie interpelacji i wniosków radnych oraz skarg i wniosków interesantów.
· opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości.
· ujawnianie prawa własności w księgach wieczystych gruntów gminy i miasta.
· współpraca z Komisją Rady Gminy i Miasta w zakresie powierzonych spraw.
· inne prace zlecone przez Burmistrza, Z-cę Burmistrza, Sekretarza, Kierownika Wydziału.
5.Wymagane dokumenty:
· list motywacyjny,
· życiorys (CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej)
· kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę,
· kserokopia dowodu osobistego (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem)
· kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
· kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.
· oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie na ww. stanowisko nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego za umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2014 r. poz.1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902)
· oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
· oświadczenie kandydata, że podda się badaniom lekarskim w celu określenia stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie w oparciu o skierowanie wydane przez Urząd Gminy i Miasta w Warcie.
Zgłoszenia kandydatów po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Otwarcie złożonych aplikacji nastąpi dnia 09.06.2017 roku.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni indywidualnie: telefonicznie lub na podany adres poczty elektronicznej.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz.U z 2014, poz.1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.902)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu (pokój nr 8) lub przesłać w terminie do dnia09.06.2017 r. do godz.1200
pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Warcie
ul. Rynek im. St.Wł. Reymonta 1
98-290 Warta
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami"
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gimwarta.pl)oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w terminie do dnia 20.06.2017 r.
Warta, dnia 25.05.2017 r.